Serwis układu wydechowego
Układ wydechowy
po kilku latach eksploatacji jest kompletnie przerdzewiały i nadaje się tylko do wymiany. Najbardziej narażony jest tłumik końcowy i on najczęściej jako pierwszy ulega destrukcji. Wymianę można załatwić na kilka sposobów. Pierwszy doraźny, to zaspawanie dziury. Nie zawsze jednak naprawa jest skuteczna, gdyż w wielu przypadkach rura lub tłumik są tak przerdzewiałe, że nie ma co spawać. Polecany sposób to dorobienie układu wydechowego. W naszym warsztacie profesjonalnie dobierzemy odpowiednie średnice rur i tłumiki tak by nie było zakłóceń w przepływie gazów wydechowych. Profesjonalnie zmontowany układ wydechowy nie pogarsza dynamiki pojazdu i trochę zmniejsza zużycie paliwa. Ostatnim i najbardziej polecanym sposobem naprawy jest po prostu zakup nowego tłumika. Wydatek będzie większy, ale i trwałość większa. Do zdecydowanej większości samochodów zamienniki są wyraźnie tańsze, w niektórych przypadkach nawet dwukrotnie.
W naszej firmie oferujemy:
a. Naprawy doraźne (zaspawanie powstałych nieszczelności).
b. Dorobienie układu wydechowego lub jego części w zależności od stanu zużycia.
c. Wymianę na nowy tłumik oryginalny lub zamiennik.
Polecamy tłumiki firm:
1. Tłumiki - ASMET2. Tłumiki - BOSAL
3. Tłumiki - BOSAL VFM
4. Tłumiki - IZAWIT
5. Tłumiki - MARIX
6. Tłumiki - POLMOSTRÓW
Wymieniamy też:
- katalizatory,
- strumienice,
- rury wydechowe,
- rury kolektorowe,
- złącza elastyczne,
- uszczelki,
- wieszaki gumowe,
- zakładamy końcówki ozdobne na wylot układu wydechowego,
- montujemy wydechowe układy sportowe,
Produkcji krajowej oraz zachodniej
Zadbamy by zachować estetykę wyglądu tak s tuningowanego samochodu.