Układ wydechowy

po kilku latach eksploatacji jest kompletnie przerdzewiały i nadaje się tylko do wymiany. Najbardziej narażony jest tłumik końcowy i on najczęściej jako pierwszy ulega destrukcji. Wymianę można załatwić na kilka sposobów. Pierwszy doraźny, to zaspawanie dziury. Nie zawsze jednak naprawa jest skuteczna, gdyż w wielu przypadkach rura lub tłumik są tak przerdzewiałe, że nie ma co spawać. Polecany sposób to dorobienie układu wydechowego. W naszym warsztacie profesjonalnie dobierzemy odpowiednie średnice rur i tłumiki tak by nie było zakłóceń w przepływie gazów wydechowych. Profesjonalnie zmontowany układ wydechowy nie pogarsza dynamiki pojazdu i trochę zmniejsza zużycie paliwa. Ostatnim i najbardziej polecanym sposobem naprawy jest po prostu zakup nowego tłumika. Wydatek będzie większy, ale i trwałość większa. Do zdecydowanej większości samochodów zamienniki są wyraźnie tańsze, w niektórych przypadkach nawet dwukrotnie.

W naszej firmie oferujemy:

a. Naprawy doraźne (zaspawanie powstałych nieszczelności).

b. Dorobienie układu wydechowego lub jego części w zależności od stanu zużycia.

c. Wymianę na nowy tłumik oryginalny lub zamiennik.

Polecamy tłumiki firm:

1. Tłumiki - ASMET
2. Tłumiki - BOSAL
3. Tłumiki - BOSAL VFM
4. Tłumiki - IZAWIT
5. Tłumiki - MARIX
6. Tłumiki - POLMOSTRÓW


Wymieniamy też:

- katalizatory,

- strumienice,

- rury wydechowe,

- rury kolektorowe,

- złącza elastyczne,

- uszczelki,

- wieszaki gumowe,

- zakładamy końcówki ozdobne na wylot układu wydechowego,

- montujemy wydechowe układy sportowe,

Produkcji krajowej oraz zachodniej

Zadbamy by zachować estetykę wyglądu tak s tuningowanego samochodu.